mağara

Eğitimler / İşlemsel Mağara Üretimi

 

İşlemsel Mağara Üretimi

Hücresel otomatlar ve yürüyüş yürüme kullanarak gerçeğe uygun oyukları, zindanları nasıl yaratacağını öğren.

Topluluk üyelerimizden biri tarafından oluşturulan 9 bölümlük ileri seviye komut serisi içinde oyunlarınız için hücresel otomatlar ve yürüyüş yürüme kullanarak gerçeğe uygun oyukları, zindanları nasıl yaratacağını öğreneceğiz.

İçeriği Oluşturmak


1. Hücresel Otomat

2. Yürüme Kareleri

3. Mesh Yaratma

Duvarlar ve Odalar


1. 3D Duvarlar

2. Bölgeleri Bulma

3. Odaları Bağlama

Son Rötuş ve Geçişler


1. Bağlantıyı Sağlama

2. Geçit Yolları

3. Çarpışma ve Doku